e heyt be kardesim...manowar konseri muhabbeti yapiyoduk gecen arkadasla rock republic'e giderken.."abi" dedim...."bi tek helloween kaldi, onlar da gelse tam olacak" dedim...
eh, habere bakin. bayaa bi temiz kalpliymisim:) bu sene konser rekoru kiriyos, du bakalim:)