Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • chuck schuldin • 9 Temmuz 2005 00:00 • #608883
    arkadaşlar duyduğuma göre 2pac dirilmiş,Varg Vikernes de hapisten çıkmış,yanlarına B.B.King'i alıp "Black Bluesy Rap" yapacaklarmış,ilk konser de Şebinkarahisar Şen düğün salonunda olacakmış doğru mu?
  • iRoNcLaD • 9 Temmuz 2005 00:00 • #608884
    dua edin yine yakınında bir yerler bombalanmasın
  • SkyLaRk85 • 9 Temmuz 2005 00:00 • #608885
    allahım bu nedir bu nedir bu nasıl birşeydir bu nasıl bir senedir nasıl bir olaydır... zaman durdu herşey bu sene oldu.. helloween helloween allahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  • JudasAndy • 10 Temmuz 2005 00:00 • #608886
    michael kiske vocaldeyken izlemiştim en son.. merak ediyorum şuan hiç takip edemiyorum nasıllar acaba geldiklerinde kesin gidecegim..
  • DEATH_KNİGHT • 10 Temmuz 2005 00:00 • #608887
    önlerinde eğiliyorum... Helloween budur! Gelsinler geç oldu ama ossun!
  • Draedan • 5 Ocak 2006 00:00 • #608888
    Kafamıza balkabaklarını geçirmeyi unutmayalım arkadaşlar,Helloween de görüşmek üzere:)
  • PuppetMaster • 5 Ocak 2006 00:00 • #608889
    abartmayın arkadaşlar 2 sene önce geldiler giden olmadı konserlerine giden olmadı şimdi mi kıymet bilmeye başladınız
  • nağmahrem • 6 Ocak 2006 00:00 • #608890
    ben düşünmem içerim =)
  • burak sezgin • 6 Ocak 2006 00:00 • #608891
    yahu helloween 2 sene önce gelmedi ki... konsere kimsenin gitmemiş olması doğal değil mi? umarım yobazlardan önce davranır helloween biz de gidenlerden dinleriz :(... çarşamba günü konser olur mu? iş güç yüzünden gidemeyecek olmak ne acı ooooooooofffffff of!
  • 2rule • 7 Ocak 2006 00:00 • #608892
    heeeeellllloooooowwwweeeeennnnnnnnnn!!!!!!!! :)
    abi sadece I WANT OUT çalsınlar yeter :P