yahu helloween 2 sene önce gelmedi ki... konsere kimsenin gitmemiş olması doğal değil mi? umarım yobazlardan önce davranır helloween biz de gidenlerden dinleriz :(... çarşamba günü konser olur mu? iş güç yüzünden gidemeyecek olmak ne acı ooooooooofffffff of!