Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Helloween @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • FranticDrummer • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608864
    devletin parmagımı :) neyse geyik diyip geçiyorum...
    7 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: inoxes


    arkadaşım aşağıdaki mesajı gözüne sokuyorum...

    devlet derken,recep taip den bahsetmiyorum tabi:) bakanlılar falan filn
    7 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: FranticDrummer
Bu konunun tüm mesajları