Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"

  • -_FiniscH_- • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608918
    Ya arkadaslar bisey rica edicem, lütfen kendi gruplarimizi bu kadar kötü elestirmeyelim! Piyasa olani yerin dibine sokalim, ruhunu satani yerin dibine sokalim ama kendi amatör gruplarimizi ezmeyelim!!! Dünyadaki diger gruplar iyi de, niye bizim gruplarimiz kötü acaba kafalarinizda? Türklerin dogustan bir ezikligi mi var?
    Biz en bastan "Türk grubu olm bu" diyoruz, onca iyi tarafina ragmen kötü bi tarafini buluyoruz ve bi önyargiyi yapistirip grubu yerle bir ediyoruz. Lütfen böyle seyler yapmayalim. Hepimiz amatör müzisyenleriz, bir gün yarimiz profesyonel olacak, diger yarimiz onlarin kötü taraflarini bulup yüzlerine vursa iyi mi olacak?
    Lütfen gruplarimiz hakkinda yorum yaparken 2 kez düsünelim.
Bu konunun tüm mesajları