Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"

  • _CedRiC_ • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608915
    albüm manyakkk olmuşşş...:D
  • Marvin_nivraM • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608916
    abi gitarlara yorum yapamayacam ama bence davulcu basçı standartların uzrinde
  • mad • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608917
    şu grup ne kadar abartılan bir grup yoktur herhalde bu ülkede ...
  • -_FiniscH_- • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608918
    Ya arkadaslar bisey rica edicem, lütfen kendi gruplarimizi bu kadar kötü elestirmeyelim! Piyasa olani yerin dibine sokalim, ruhunu satani yerin dibine sokalim ama kendi amatör gruplarimizi ezmeyelim!!! Dünyadaki diger gruplar iyi de, niye bizim gruplarimiz kötü acaba kafalarinizda? Türklerin dogustan bir ezikligi mi var?
    Biz en bastan "Türk grubu olm bu" diyoruz, onca iyi tarafina ragmen kötü bi tarafini buluyoruz ve bi önyargiyi yapistirip grubu yerle bir ediyoruz. Lütfen böyle seyler yapmayalim. Hepimiz amatör müzisyenleriz, bir gün yarimiz profesyonel olacak, diger yarimiz onlarin kötü taraflarini bulup yüzlerine vursa iyi mi olacak?
    Lütfen gruplarimiz hakkinda yorum yaparken 2 kez düsünelim.
  • prock • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608919
    ben FERDİ DEN BAŞKASINI SEVMEN DİNLEMEN ...
  • tyshaun • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608920
    Direc-t bu albümü bekliyodum alıcam dinlicem.Kesin süperdir.Ne de olsa grunge
  • Forever_ROCK • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608921
    bence pop-rock olmus. grunge falan yok. tek grunge parca son parca. zaten en güzel parca da o.
    ilk albüm daha iyimiş
  • punkish-girl • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608922
    bence süper!!! ama gösterdiğim kimse beğenmiyo.. garip
  • DeliDana26 • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608923
    bence çok güzel bir grup herkes bişiler yazmış we finischi destekliyorum we bu arada direc-t solist dışında bişi yok diyenler müziğin m'sinden anlamıyo bence direc-t in bateristi daha önce de birçok kişiyle çalmış tv programlarına çıkmış çok iyi bir davulcudur zaten basçısına laf söyleyeni kınarım herif bir slap ustası isteyenler niye gittin? şarkısını dinleyip ne kadar iyi bir basist olduğunu görebilirler solistleri zaten kendini kanıtlamış bir kişilik DİREC-T çok iyi bir grup aksini iddaa eden??
  • vakfı kebir • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608924
    direck t bildiğimiz gibi yine