Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"

  • josf_in • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608903
    direc-t
    daha ne olsun???
    ama daha albümü dinlemedim :P
    herhalde iyidir
    :D
  • symbol07 • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608905
    direc-t alıyorum kasedi!!nasıl olsa direc-t,eminim süpperrdir!
  • baranthalas • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608906
    bi kurtulamadık şunlardan ya..bi de yeni albüm çıkarıyorlarmış..eyvah eyvah..
  • Suicide31 • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608907
    güzel bir haber.. :)
  • musclemuseum • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608908
    amanın
  • -_FiniscH_- • 5 Temmuz 2005 00:00 • #608909
    Ben albümü hemen direk aldim, tüm sarkilar güzel, ama bu sefer grunge dan çok punk olmus. Süper ama yine...
  • black_632 • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608911
    güzel b albüm ismi:D
  • kuzucuk • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608912
    ya aslında hasret filan güzel şarkı ama ben bu şarkıları söyleyenin sesine hasta oldun yoksa meymenet yok grup üyelerinde
  • GuiTaR • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608913
    grunge mı?

    hangi grunge, hani nerde?
  • death_glory • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608914
    bence direct'in vokali SOPRANO!!!!!