İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"
josf_in
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608903
direc-t
daha ne olsun???
ama daha albümü dinlemedim :P
herhalde iyidir
:D
symbol07
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608905
direc-t alıyorum kasedi!!nasıl olsa direc-t,eminim süpperrdir!
baranthalas
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608906
bi kurtulamadık şunlardan ya..bi de yeni albüm çıkarıyorlarmış..eyvah eyvah..
Suicide31
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608907
güzel bir haber.. :)
musclemuseum
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608908
amanın
-_FiniscH_-
• 5 Temmuz 2005 00:00 •
#608909
Ben albümü hemen direk aldim, tüm sarkilar güzel, ama bu sefer grunge dan çok punk olmus. Süper ama yine...
black_632
• 6 Temmuz 2005 00:00 •
#608911
güzel b albüm ismi:D
kuzucuk
• 6 Temmuz 2005 00:00 •
#608912
ya aslında hasret filan güzel şarkı ama ben bu şarkıları söyleyenin sesine hasta oldun yoksa meymenet yok grup üyelerinde
GuiTaR
• 6 Temmuz 2005 00:00 •
#608913
grunge mı?
hangi grunge, hani nerde?
death_glory
• 6 Temmuz 2005 00:00 •
#608914
bence direct'in vokali SOPRANO!!!!!
1
2
3
4
»