Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Direc-T - Olympos "Kırılmış Bir Dalga Gibi"

  • lp_manyaq_fan • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608925
    rus kozmonotları albumune hasta olmustum rambo sarkısının klibini izledim acaip hosuma gitti bence turkiyedeki en iyi 3. rock grubu :p
  • ozan10 • 6 Temmuz 2005 00:00 • #608926
    aslinda grup bana ilk baslarda bana çok soguk gelmisdi ama sonra albümü geç de olsa aldim ve hayran kaldim. özellikle bas ve bateri nin uyumu ve vokal in sesine uyan müzigiyle çok hosuma gitti. bence özellikle sadece basçisi için dinlenebilincek bir grup. bence türkiye de ki rock gruplari içinde en iyi olanlardan biri. neyse bakalim albümü en kisa zamanda alacagim umarim. sabirsizlikla bekliyorum...
  • metalkesh1666 • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608927
    bak direc-t deyince akl1ma geldi bi konserine gitmistim ama konseri hatirlamiyorum bile.. huaaaaaaaaa :D:D bayaa içmistimde nesse.. saglam gruptur ha severim... hade eyfallah ..
  • HereticSlave • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608928
    artık türk gruplarına iyi gözle bakıyorum ve mümkün olduğunca türkçe albüm almaya çalışıyorum, rambo klibini izledim, tarzım olmamasına rağmen olumlu gözle bakmaya çalıştım, gerçekten hoşuma gitti, alabilirim albümü...
  • kuzucuk • 7 Temmuz 2005 00:00 • #608929
    ramboyu bugün saat 10 00 gibi izledim eski şarkılarına göre vasatın altında
  • izmaritVokal • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608930
    pembe elbise,derya,ama aşkım yok,obsequious...patalayan şarkılar!!albumün geneli güzel..ama sıra sıra selviler saçma olmuş..ayrıca git te harunun vokali gereksiz...
  • izmaritVokal • 8 Temmuz 2005 00:00 • #608931
    ama bu bilge şarkı sözü yazma özürlü galbaaaa....hasretide o yazmamıştı....derya yıda o yazmamışş....
  • isa_bet • 11 Temmuz 2005 00:00 • #608932
    kasette hasretin sözleri bilgenin diye yazıyodu ama..
  • new_pumkngs12 • 12 Temmuz 2005 00:00 • #608933
    grungede iyi bi yerede olduğunu düşünüyorum! albümmde sağlam şarkılar var:D
    hiç sıkılmadan dinlerim. ilk albumda çok sağlamdı. punk grunge ve direc_T
  • Adnan Kantarcı • 14 Temmuz 2005 00:00 • #608935
    işim olmasaydı trabzonda albümü alıp direc-t olympos'a gidecektim... neyse ben de trabzondan geçerim oraya... yakışır bu gençlere...
    Dikkat Sahte Banknot!!!