aslinda grup bana ilk baslarda bana çok soguk gelmisdi ama sonra albümü geç de olsa aldim ve hayran kaldim. özellikle bas ve bateri nin uyumu ve vokal in sesine uyan müzigiyle çok hosuma gitti. bence özellikle sadece basçisi için dinlenebilincek bir grup. bence türkiye de ki rock gruplari içinde en iyi olanlardan biri. neyse bakalim albümü en kisa zamanda alacagim umarim. sabirsizlikla bekliyorum...