bence çok güzel bir grup herkes bişiler yazmış we finischi destekliyorum we bu arada direc-t solist dışında bişi yok diyenler müziğin m'sinden anlamıyo bence direc-t in bateristi daha önce de birçok kişiyle çalmış tv programlarına çıkmış çok iyi bir davulcudur zaten basçısına laf söyleyeni kınarım herif bir slap ustası isteyenler niye gittin? şarkısını dinleyip ne kadar iyi bir basist olduğunu görebilirler solistleri zaten kendini kanıtlamış bir kişilik DİREC-T çok iyi bir grup aksini iddaa eden??