tamam arkadaşlar herkes çok beğenmiş...ben de alıyorum albumlerini.kararsız kalmıştım deja-vu mu çilekeş mi diye.bakıyorum da herkes çilekeşi çok beğenmiş deja-vudan nefret etmiş...ben de sizin aklınıza uyup gidip çilekeşi alıcam.umarım ben de beğenirim.hadi bakalım...