Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Çilekeş - Y.O.K.

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: Çilekeş - Y.O.K.
  • busy • 6 Ağustos 2005 00:00 • #609027
    süPper bi aLbüm .. süPper bi gRup ..
  • purplecat • 7 Ağustos 2005 00:00 • #609028
    dinledim, çok beğendim :)
  • TheBeginning • 7 Ağustos 2005 00:00 • #609029
    bekledigimden çok daha iyi bi albüm buldum ben gerçekten çok çok iyiler.sark1 sözleride hos olmus ha keza müziklerde umar1m ilerde daha iyilerini yaparlar
  • __tuğçe • 8 Ağustos 2005 00:00 • #609030
    tamam arkadaşlar herkes çok beğenmiş...ben de alıyorum albumlerini.kararsız kalmıştım deja-vu mu çilekeş mi diye.bakıyorum da herkes çilekeşi çok beğenmiş deja-vudan nefret etmiş...ben de sizin aklınıza uyup gidip çilekeşi alıcam.umarım ben de beğenirim.hadi bakalım...
  • CilekesGuliNN • 9 Ağustos 2005 00:00 • #609031
    çilekesi acayip seviyorum elemanların hıcbırını bırbırınden ayıramam ama tabıkı alı oldukca tatlı :) ama onları muzıklerı ıcın varlar tıplerı ıcın deıl allah hepsını bır yetenek vermıs gorkemın sesı alı ve sedatın gİtar yetenegı cumhurun davulu hepsı bır butun .mangayla falan kıyaslanmaz bu grup ne athena ne manga onlar 1 numara cılEkesın en buyuk fanı olarak sunu solıyebılırım onlar dagılmadıkları surece en ıyı grup olarak kalacaklar BUYUKSUN CİLEKEŞ!!!
  • pepper_z7 • 12 Ağustos 2005 00:00 • #609032
    albümdeki genel hava,sözler bir ÇİLEKEŞin tepkisi... adına yakışmış... n'olur mangayla bir tutmayın.. Y.O.K adlı şarkılarını 3 yıl önce dinlediğimde büyülenmiştim sonunda albümlendi.. ne mutlu çilekeşe.. ve ne mutlu bize..
  • hipnotise • 21 Ağustos 2005 00:00 • #609033
    türklerdn dinlediiim tek grp
  • wallace • 24 Ağustos 2005 00:00 • #609034
    abi açık olayım,ben ilk duyduğumda"bu ne biçim isim,rap grubu gibi!!!" demiştim...ama rockistanbul performanslarını izledikten sonnra hemen albümü almak için harekete geçtim...adamlar iyi....bi de karşılaştırma yapmayın be abicim,dejavu daha enerjik bi grup çünkü,çilekeş ise daha depresif bi görüntü çiziyor....
  • hipnotise • 30 Ağustos 2005 00:00 • #609035
    çok mrk edyrm acaba kürar sarkısı kime yazılmıştır???
  • mike wazowski • 17 Eylül 2005 00:00 • #609036
    albümü dün aldım... "Y.O.K." deli etkiledi beni... şiddetle tavsiye edilir... benzetme yeteneğinden yoksunum... benzeyen ve kendisine benzetilen durumlarına dalmayın derim... özgün ne var bu dünyada... elemanlar "Dünya Yalan Söylüyor"dan bu yana gelen en iyi grup albümünü yapmışlar bence... saygıda kusur etmemek gerekir...