Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Çilekeş - Y.O.K.

  • CilekesGuliNN • 9 Ağustos 2005 00:00 • #609031
    çilekesi acayip seviyorum elemanların hıcbırını bırbırınden ayıramam ama tabıkı alı oldukca tatlı :) ama onları muzıklerı ıcın varlar tıplerı ıcın deıl allah hepsını bır yetenek vermıs gorkemın sesı alı ve sedatın gİtar yetenegı cumhurun davulu hepsı bır butun .mangayla falan kıyaslanmaz bu grup ne athena ne manga onlar 1 numara cılEkesın en buyuk fanı olarak sunu solıyebılırım onlar dagılmadıkları surece en ıyı grup olarak kalacaklar BUYUKSUN CİLEKEŞ!!!
Bu konunun tüm mesajları