albümü dün aldım... "Y.O.K." deli etkiledi beni... şiddetle tavsiye edilir... benzetme yeteneğinden yoksunum... benzeyen ve kendisine benzetilen durumlarına dalmayın derim... özgün ne var bu dünyada... elemanlar "Dünya Yalan Söylüyor"dan bu yana gelen en iyi grup albümünü yapmışlar bence... saygıda kusur etmemek gerekir...