ilk shaft a çıkışları başarısız dı ve çok kötü tepkiler aldı , umarım bu sefer ruhlarını yakalamışlardır ve en azından grup uyumu olur.Birde Dist.Soloları analog ve derin efektleri olan bir setup ile atarlar, Roland prosesör gibi amatör hareketler de bulunmazlar... Hadi iyi şeyler yapın çocuklar..Lütfen yani