Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steel Breeze @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • barısh • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609127
    Steel Breeze Pink Floyd'un 25 yıl sonra Live8 konseri icin tekrar biraraya gelmelerinin anısına Pink Floyd sarkılarından olusan özel bir repertuar ile sahne alacak.
  • silenceb • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609128
    ilk shaft a çıkışları başarısız dı ve çok kötü tepkiler aldı , umarım bu sefer ruhlarını yakalamışlardır ve en azından grup uyumu olur.Birde Dist.Soloları analog ve derin efektleri olan bir setup ile atarlar, Roland prosesör gibi amatör hareketler de bulunmazlar... Hadi iyi şeyler yapın çocuklar..Lütfen yani
  • guitarplayer • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609129
    sevgili silenceb arkadaşımıza teşekkür ederim. eleştirilerinin tamamına yakını doğrudur. o gece pek bir amatör görüntü çizdik.
    setup ları tamamen değiştirdik. gitarist olduğun için ilgileneceğini düşünüyorum: jim dunlop wah, mxr dynacomp, blues driver, electro har big muff, electro har electr mistress, dunlop univibe, dd3, earnie ball vol, laney alltube amp.
    yaklaşık 6 aylık bir çalışma ve klavyecimizin aramıza katılımları ile çok daha iyi bir konserin izleyenleri beklediğini söyleyebilirim
  • silenceb • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609130
    Rica ederim.Setup biraz David'in Setup ına mı benziyor ne ;) başarılı bir setup ne denebilir ki.Görünüş : Hırs güzel setup çok iyi , azim görünmekte , her şey çok güzel olur umarım yanınızdayız dostlar, shaft ı eski günlerine taşıyalım unutma ardından biz de geliyoruz sahnelere ... başarılı ve çok keyifli bir Floyd gecesi olması dileğiyle.. Sevgi Saygı
  • guitarplayer • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609131
    david çalarken david setup 'ı lazım değilmi? bukadar da olsun yani :))
    bülent arkadaşımız da mizmin muhalefet galiba :))
  • silenceb • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609132
    hehe :)) pekala umarım güzel olur
  • Bealtaine • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609133
    haberi şimdi gördüm, grubu duydum ama hiç dinleme fırsatım olmadı, tüm kalbim siz ve sizler gibi dostlarla.. ne de olsa müzik bach la başlayıp pink floyd la bitti bir bakıma :) sanırım hepimizin ayrı ayrı pink floyd a göstermesi gereken hürmet ve geleneğine duyduğumuz sadakati ifade etmekte zorlanıyoruz. umarım siz bunun adına birşeyler başarırsınız ve zaten anladığım kadarıyla yapıyorsunuz da..
    garaj.org gibi bir yerde size rastlamak hoştu, başarılar.
  • wogon • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609134
    Açıkçası, belli dönem ve gruplarda saplanıp kalmayı kaliteye değil, yaratıcılık eksikliğine bağlıyorum.

    Bealtaine'in yorumundaki [bach ; pink floyd] kapalı aralığına girmeyen Jamiroquai, U2, Radiohead, Muse, Gotan Project hatta Michel Petrucciani gibi oluşumları, bunun yanında acid jazz, funk, fusion, new jazz, chill out gibi bazı müzik türlerini dışarı alma konusuna katlanamadığım için bu yorumu yazdım.

    Bunun dışında "guitarplayer"ın yorumundaki "David çalana David setup'ı" anlayışı da biraz anlamsız geldi. Bir setup kimseyi kimse gibi çaldıramayacağı gibi eksikliğinin de nereye kadar negatif etki edeceği tartışma konusudur. Bu tartışmanın başı da birisi gibi çalmanın mı esas olduğudur kanımca...
  • silenceb • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609135
    o daha güzel bu daha iyi bu bence en iyi.. oo gerçek müzik bu.. yaratıcılık bitti ..yoo bitmedi ohoo baksana bunlar var.. aa ne değişik grup bence bu daha iyi... :) komik olmayın ruhunuz neredeyse odur renginiz.. David'in
    Setup'ı veya Yavuz Çetinin TwinReverb'ü Hendrix in pedalı , üstadların seçimlerini hissetmek
    belli bir yolun kapısını açar.. hiç kullanmamış olmak , Jamiroquai nin güneş gözlüklü Albüm pozlarıyla , Floydun Atom Hearth mother'ının anne karnı ve maddenin yapı taşını anlatmasını karşılaştırmak gibidir.. Bu tamamen seçimdir.Herkesin
    seçimine saygı uymak lazım... bazı arkadaşlar "boxer" ile gezerken bazı insanlar çıtayı yükseltiyordu. Tıpkı şu an çok ama çok uzun yıllar sonra
    Floyd un albüm satışlarının %3600 yükselmesi gibi.. Aklın ve doğrunun yolu birdir sadece bir atasözü.. Herkesin "fikrine" saygılar ile ;) ne adamlar var ya yoruldum vallaha :)))