Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steel Breeze @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • silenceb • 18 Temmuz 2005 00:00 • #609130
    Rica ederim.Setup biraz David'in Setup ına mı benziyor ne ;) başarılı bir setup ne denebilir ki.Görünüş : Hırs güzel setup çok iyi , azim görünmekte , her şey çok güzel olur umarım yanınızdayız dostlar, shaft ı eski günlerine taşıyalım unutma ardından biz de geliyoruz sahnelere ... başarılı ve çok keyifli bir Floyd gecesi olması dileğiyle.. Sevgi Saygı
Bu konunun tüm mesajları