Rica ederim.Setup biraz David'in Setup ına mı benziyor ne ;) başarılı bir setup ne denebilir ki.Görünüş : Hırs güzel setup çok iyi , azim görünmekte , her şey çok güzel olur umarım yanınızdayız dostlar, shaft ı eski günlerine taşıyalım unutma ardından biz de geliyoruz sahnelere ... başarılı ve çok keyifli bir Floyd gecesi olması dileğiyle.. Sevgi Saygı