o daha güzel bu daha iyi bu bence en iyi.. oo gerçek müzik bu.. yaratıcılık bitti ..yoo bitmedi ohoo baksana bunlar var.. aa ne değişik grup bence bu daha iyi... :) komik olmayın ruhunuz neredeyse odur renginiz.. David'in
Setup'ı veya Yavuz Çetinin TwinReverb'ü Hendrix in pedalı , üstadların seçimlerini hissetmek
belli bir yolun kapısını açar.. hiç kullanmamış olmak , Jamiroquai nin güneş gözlüklü Albüm pozlarıyla , Floydun Atom Hearth mother'ının anne karnı ve maddenin yapı taşını anlatmasını karşılaştırmak gibidir.. Bu tamamen seçimdir.Herkesin
seçimine saygı uymak lazım... bazı arkadaşlar "boxer" ile gezerken bazı insanlar çıtayı yükseltiyordu. Tıpkı şu an çok ama çok uzun yıllar sonra
Floyd un albüm satışlarının %3600 yükselmesi gibi.. Aklın ve doğrunun yolu birdir sadece bir atasözü.. Herkesin "fikrine" saygılar ile ;) ne adamlar var ya yoruldum vallaha :)))