Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Steel Breeze @ Shaft Blues & Jazz Club - Kadıköy - İstanbul

  • silenceb • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609135
    o daha güzel bu daha iyi bu bence en iyi.. oo gerçek müzik bu.. yaratıcılık bitti ..yoo bitmedi ohoo baksana bunlar var.. aa ne değişik grup bence bu daha iyi... :) komik olmayın ruhunuz neredeyse odur renginiz.. David'in
    Setup'ı veya Yavuz Çetinin TwinReverb'ü Hendrix in pedalı , üstadların seçimlerini hissetmek
    belli bir yolun kapısını açar.. hiç kullanmamış olmak , Jamiroquai nin güneş gözlüklü Albüm pozlarıyla , Floydun Atom Hearth mother'ının anne karnı ve maddenin yapı taşını anlatmasını karşılaştırmak gibidir.. Bu tamamen seçimdir.Herkesin
    seçimine saygı uymak lazım... bazı arkadaşlar "boxer" ile gezerken bazı insanlar çıtayı yükseltiyordu. Tıpkı şu an çok ama çok uzun yıllar sonra
    Floyd un albüm satışlarının %3600 yükselmesi gibi.. Aklın ve doğrunun yolu birdir sadece bir atasözü.. Herkesin "fikrine" saygılar ile ;) ne adamlar var ya yoruldum vallaha :)))
Bu konunun tüm mesajları