haberi şimdi gördüm, grubu duydum ama hiç dinleme fırsatım olmadı, tüm kalbim siz ve sizler gibi dostlarla.. ne de olsa müzik bach la başlayıp pink floyd la bitti bir bakıma :) sanırım hepimizin ayrı ayrı pink floyd a göstermesi gereken hürmet ve geleneğine duyduğumuz sadakati ifade etmekte zorlanıyoruz. umarım siz bunun adına birşeyler başarırsınız ve zaten anladığım kadarıyla yapıyorsunuz da..
garaj.org gibi bir yerde size rastlamak hoştu, başarılar.