Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • cyn • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609909
    hiç kimsenin kafa ütülediği falan yok.. beğenmezsen gitmezsin yorum da yapmazsın.. anladın?
    19 Temmuz 2005 Salı | Yazan: Infusion


    ya hala boole elestiri yapiliyo mu burda?cok komik eheh suranin iyi ya da kotu yorum yapmak icin koyulmus bi fasilite oldugunu anlayamiyo insanlar.

    bakin bunu yazdigim yerin ustunde ne yaziyo: ''Haber ile ilgili yorumunuz''

    begenmeyen begenmiyorum,kafami utuluyo yazabilir.
    evet bence tam bi gurultu.bunnari dinledigim ortaokul gunlerime yazik.
Bu konunun tüm mesajları