anlamadım infusion bi daha acıklasana bana
bu kadar hazımsız olma
posta koymakla olmuyo bu işler sanırım
Posta koyduğum falan yok. Hazımsızlıkla da herhangi bi alakası yok. Dinlemezsin, konsere falan da gitmezsin bu kadar basit.. Beğenmiyosan seni zorla beğendirecek falan değilim. Benim kafamı ütülemiyor müzikleri..
Anlatmak istediğim bu...