bu gelişmelerden haberim yoktu! Böyle konuşmalarıda bir saçkalık.. eğer konuştuysalar ki bundan emin olmak gerek. Ben gitmem bu adamların konserine. ki satyricok musun nesin.. saçma sapan konuşma.. türk. yarısını kılıçtan geçirseler gidermişş.. yürü git yaa..