Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • emred • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609912
    kronun yanında yaşta yanıyo (:
  • bruno ravel • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609913
    anlamadım infusion bi daha acıklasana bana
    bu kadar hazımsız olma
    posta koymakla olmuyo bu işler sanırım
  • Infusion • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609914
    ya hala boole elestiri yapiliyo mu burda?cok komik eheh suranin iyi ya da kotu yorum yapmak icin koyulmus bi fasilite oldugunu anlayamiyo insanlar.

    bakin bunu yazdigim yerin ustunde ne yaziyo: ''Haber ile ilgili yorumunuz''

    begenmeyen begenmiyorum,kafami utuluyo yazabilir.
    evet bence tam bi gurultu.bunnari dinledigim ortaokul gunlerime yazik.
    20 Temmuz 2005 Çarşamba | Yazan: cyn


    burdaki konu black metalin ya da marduk'un kafa ütüleyip ütülemediği! değil Türkiye'ye gelmesi. Madem o kadar dikkatlisin ve illa bişeyler yazacam diyosun forumda aç bi başlık "marduk kafa ütülüyor" diye, toplaşın yazın altına..
  • Infusion • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609915
    anlamadım infusion bi daha acıklasana bana
    bu kadar hazımsız olma
    posta koymakla olmuyo bu işler sanırım


    Posta koyduğum falan yok. Hazımsızlıkla da herhangi bi alakası yok. Dinlemezsin, konsere falan da gitmezsin bu kadar basit.. Beğenmiyosan seni zorla beğendirecek falan değilim. Benim kafamı ütülemiyor müzikleri..

    Anlatmak istediğim bu...
  • bruno ravel • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609916
    adam gibi anlat o zaman
  • Karapranga • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609917
    ya pesimist'in dedikleri dogru mu?Abi bunu bilseydim heralde hiç onlarin sempatizanlari olmazdim.Ama karar verdim bu konsere gidip de onlara para kazandirmam asla..Ama biri bana pesimist kolpaliyo desin :(
  • Infusion • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609918
    adam gibi anlat o zaman


    sen anlamıyorsan ben ne yapayım daha..
  • __sticky__ • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609919
    bu abicikler kim
  • ThePaThFiNdeR • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609920
    fuck me jesus abi gerisi yalan...hatta sdc intro su yeter...
  • ThePaThFiNdeR • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609921
    yannız bu arada yeni melek te ne boch yiceni sasırdı tamam sabit tarz bi zaman sonra bayarda lutfu kırdar kongre merkezi gibi her gelen konser veriyo abi....