ya hala boole elestiri yapiliyo mu burda?cok komik eheh suranin iyi ya da kotu yorum yapmak icin koyulmus bi fasilite oldugunu anlayamiyo insanlar.
bakin bunu yazdigim yerin ustunde ne yaziyo: ''Haber ile ilgili yorumunuz''
begenmeyen begenmiyorum,kafami utuluyo yazabilir.
evet bence tam bi gurultu.bunnari dinledigim ortaokul gunlerime yazik.
20 Temmuz 2005 Çarşamba | Yazan: cyn
burdaki konu black metalin ya da marduk'un kafa ütüleyip ütülemediği! değil Türkiye'ye gelmesi. Madem o kadar dikkatlisin ve illa bişeyler yazacam diyosun forumda aç bi başlık "marduk kafa ütülüyor" diye, toplaşın yazın altına..