Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • DiaBoLiCaLHoRn • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609892
    şimdi tek başına geliyo. rtn eşliiinde gelirmi bidaa.. paraları pulları yok marduk getirricekler adamlar ahah..
  • PaRaDiGmAcHeTe • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609893
    kafa kopartmaca oynayalım konserde..
  • ALt_rck_ChICK • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609894
    dimmu borgircilar...
  • satyricon • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609895
    bu anı bekliyodum ne zamandır ....FUCK YOU JESUS :p
  • anaemics • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609896
    yeah!..
    I'll be there..
  • crdle_of_filth • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609897
    ayyy galiba gidecem:)
  • Infusion • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609898
    kaçmaz yaa..
  • bruno ravel • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609899
    bunlarve türevleri hala kafa ütülemeye devam ediomu ya


    Rock n RoLL
  • METAMORPHEUS • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609900
    yaaa super olay yaaa ....olm superrr be ...bilet sepultura daki gibi 20ytl ossa bariiii.........herkes gitsin.......olm uçurur....kafa utulemez..........666 13 666 (*)
  • Infusion • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609901
    hiç kimsenin kafa ütülediği falan yok.. beğenmezsen gitmezsin yorum da yapmazsın.. anladın?