Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • pesimist • 21 Temmuz 2005 00:00 • #609946
    şu saçma resim kalksın artık sitede durdukça canavar resmiyle karşılaşmaktan sıkıldım.
    21 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: •Loki•


    vALLAHi yaa...


    saygılarımla
    pesimist
  • pengelens • 26 Temmuz 2005 00:00 • #609950
    şu saçma resim kalksın artık sitede durdukça canavar resmiyle karşılaşmaktan sıkıldım.
    21 Temmuz 2005 Perşembe | Yazan: •Loki•


    vALLAHi yaa...


    saygılarımla
    pesimist



    erdemim şaşkınlıkla seni izliyorum!! bir zamanların sağlam black metal dinleyicisi,gözlerinin altına kapkalın sürmeyi çekip fotoğraflara poz veren adam,şarapı eline alıp istiklalde heyyt ulan diyen adam nasıl olurda black metal gruplarına böyle bir cephe alır,ya tamam anladık allah kitap yolunda ilerliyosunda bir yere kadar kardeşim ya sınırları zorluyosun artık!! tamam haklısınız bir yerde.. haklı olduğunuz tek konuda mardukun türk düşmanlığı... ama konuyu abartmayalım herifler küfretmiyo sadece laf atıyo;)
    ayrıca o şarkıda türklere felan hakaret edilmiyor bu bir tarih sahnesinden alıntı yani kazıklı voyvoda vlad tepesh in sultan 2.murad la olan münasebeti...yani ben öyle duymuştum...kaziklu bey ve o konseptteki şarkılar konusundaki bir soruya* "onlar bizim görüşümüz değil,biz şarkıları kazıklı voyvoda ve o zamandakilerin ağzından yazıyoruz." diye cevap vermişlerdir...
    buna karşı olduğunuzu söylüyosunuz anladık...
    fakat çok abartılıyor... peki heriflerin imajına niye laf atıp ortalığı germeye çalışıp,milleti kışkırtmaya çalışıyorsunuz... bu resim siz her garaja girdiğinizde karşınıza çıkmoyorki.. üstüne tıklanmadığı zaman haberler bölümünde ilgilenenler tarafından bi köşede duruyor... yok sen boşsun yok senin beynini başkaları yönetiyo yok bunlar insanmı yok bunlar izlenirmi.... yaaa abi bırakın bu işleri yaa!! buraya gelipte milleti kışkırtıp olay yaratmayın!!!
    tamam mesajını yazdın eylemini anlattın ortamı daha fazla germeyin..
    ekmeğe bağlamayın milleti...
    ya da boşu boşuna siz burda gerici gerici eğlenin...
    marduk gibi black metalin allahlarından bir grup geliyo gitmicezmi yani??
    23 ekimde yeni melek dolup taşıcak..
    cehenneme çevireceğiz...

    hahahahah
  • ---NS--- • 28 Temmuz 2005 00:00 • #609951
    helal be pengelens kardeş aqcaz valla
  • pengelens • 28 Temmuz 2005 00:00 • #609952
    enes kardeş tutamadım kendimiş napiyim yaa!!!
    ekmeğeeee bağlıyolar adamı...
    az kaldı ama biraz daha sabır ;)
  • Loki • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609953
    ... bu resim siz her garaja girdiğinizde karşınıza çıkmoyorki.. üstüne tıklanmadığı zaman haberler bölümünde ilgilenenler tarafından bi köşede duruyor...
    pengels



    bu resim uzun bir süre garajı açtığım gibi karşıma çıkıyordu.Ve hiç hoşuma gitmiyordu garajın yayınlamış olduğu konser haberleri içerisinde yıllardır ilk kez gördüm böyle bir resmi.Mesajı bu sebeple bıraktım (bir açıklamam yapmam gerekmezdi aslında ya insanlıkla ilgili anlamayabilirsin)
    Bu arada tanımadığın insanların kafalarının içi hakkında lütfen bu kadar önyargılı olma kimin ne kadar dolu olduğunu bilemezsin gördüğüm kadarıyla senin tartın bunu ölçmeye yetmiyor.Başarılar.
  • ---NS--- • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609954
    bu resim uzun bir süre garajı açtığım gibi karşıma çıkıyordu.Ve hiç hoşuma gitmiyordu garajın yayınlamış olduğu konser haberleri içerisinde yıllardır ilk kez gördüm böyle bir resmi.Mesajı bu sebeple bıraktım (bir açıklamam yapmam gerekmezdi aslında ya insanlıkla ilgili anlamayabilirsin)
    Bu arada tanımadığın insanların kafalarının içi hakkında lütfen bu kadar önyargılı olma kimin ne kadar dolu olduğunu bilemezsin gördüğüm kadarıyla senin tartın bunu ölçmeye yetmiyor.Başarılar.



    yıllardır görememen normal çünkü 5 ya da 10 yılda bir geliyor türkiyeye doğru düzgün bir black metal grubu diğer konser haberleri gibi bununda garajda yer alması gerekmektetir hatta anasayfada resimede bişi demeye hakkın yok sonuçta black metal grubu
  • pengelens • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609955
    Bu arada tanımadığın insanların kafalarının içi hakkında lütfen bu kadar önyargılı olma kimin ne kadar dolu olduğunu bilemezsin gördüğüm kadarıyla senin tartın bunu ölçmeye yetmiyor.Başarılar.


    kimin ne kadar tanıyıp ne kadar tanımadığı veya bilip bilmediği belli oluyor zaten...
    bilmediğin için öyle bir yazı yazıyosun..
    ve resimlerine laf yapmaya hakkın yok,sonuçta bir black metal grubu.. galiba senin tartında bunu ölçmeye yetmiyor...
  • ---NS--- • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609956
    keşke garajdaki konser haberleri hep böyle olsa ama nerde...
  • pengelens • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609957
    olucak ns kardeş sen kafanı yorma...
    seneyede dimmu borgır geliyo zate ehahuhe
  • ---NS--- • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609958
    hatta seneye inferno fest oslada değil istanbulda yapılacak dimi...