Bu arada tanımadığın insanların kafalarının içi hakkında lütfen bu kadar önyargılı olma kimin ne kadar dolu olduğunu bilemezsin gördüğüm kadarıyla senin tartın bunu ölçmeye yetmiyor.Başarılar.
kimin ne kadar tanıyıp ne kadar tanımadığı veya bilip bilmediği belli oluyor zaten...
bilmediğin için öyle bir yazı yazıyosun..
ve resimlerine laf yapmaya hakkın yok,sonuçta bir black metal grubu.. galiba senin tartında bunu ölçmeye yetmiyor...