Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • pengelens • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609959
    tabi lan ne zannettin... ımmortalda birleşecek türk seyirciler için dimi lan ns??
  • ---NS--- • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609960
    he la iyi olr
  • Loki • 29 Temmuz 2005 00:00 • #609962
    dünyada saygı gören kaç black metal grubu var lütfen yazarmısınız? şöyle güzel bişeyler yapmışlarsa gözümüzden kulağımızdan kaçmış der dinleriz.Ama senin yaşındayken dinledim dinledim şu an düşünüyorum hiçbir müzikal artısı olmadı yani ben deneyimlere göre konşabilrim ama sende o da bulunmuyor en iyisi kasma bu konuda :) müzikle uğraşmak iyidir müzisyen insan iyidir gerçekten müzik yapıyosa tabii
  • pengelens • 12 Ağustos 2005 00:00 • #609963
    Bilet satis noktalari

    Besiktas - Pena
    Taksim - Kostebek,Dorock
    Kadikoy - Hammer Muzik

    Ayrica kredi karti tercih edecekler ayni fiyata biletixtende biletlerini alabilirler.

    Biletix te sabahtan, magazalarda ogleden sonra biletleri edinebilirsiniz.

    Bu arada Istanbul konseri Bronx Club'a alinmistir,
    Izmir konseri ise Ooze Club da olacaktir

    ön satış:20 ytl
  • Metal milita • 12 Ağustos 2005 00:00 • #609964
    konser sonunda opus nocturne çalmazlarsa çıkıp ben sölicem......
  • SUNNY • 17 Ağustos 2005 00:00 • #609965
    o gece alkol komasın a giricez....ertesi gun okulda zombi gibi dolascazzzzzzz heyoooooo
  • nu-metal_KoRn • 30 Ağustos 2005 00:00 • #609966
    Marduk ya baska soze gerek varmı gıtmeyenın a.q ben o gun ne komasına gırerım bılemem ama alkol komasına gırecegım kesın!!
  • huseyl • 8 Eylül 2005 00:00 • #609967
    abi konserlere bakın ya..kreator,therion , marduk sene muhtesem bitiyo valla...
  • hateeternal • 8 Eylül 2005 00:00 • #609968
    Her ne kadar grubun beyni olan Morgan Steinmeyer Hakansson grupta sapasağlam dursa da, Legion' sız ya da B-War'suz; en önemlisi Frderik Andersson'sız bir Marduk pek de iyi şov yapamaz gibime geliyor.
  • RaHsZaGaL • 19 Ekim 2005 00:00 • #609970
    bu arada abbath ın immortal dan olduğunu biliyorum aranızdan bi sazan çıkmasın......ufak hatırlatma: fredrick andersson amon amarth ile çalmaya başlamıstır...