Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • girlmetalgirl • 20 Ekim 2005 00:00 • #609971
    allah kahretsin abi ya ben gelemicem
  • faithless • 22 Ekim 2005 00:00 • #609972
    bence bu tip grular sansasyonel davranışlarla prim yapan tiplerden oluşuyor her ne kadar iyi müzk yapsalarda bunu aykırı mesajlarla süslemeden edemezler çünkü istedikleri asıl şey PARA dır. iyi seirler
  • BafOmeT • 24 Ekim 2005 00:00 • #609973
    bronx'ta mükemmel bir performans sergilediler bu kadarını beklemiyordum izleyicilerdeki türk bayrağını alıp açmasıda görülemeye değerdi
  • dolorian • 24 Ekim 2005 00:00 • #609974
    22 Ekim İzmir'deki performans süpper ötesiydi. Gerçi pek bir az kaldilar sahnede doyamadim çildirdim:( adamlar maaşalah zaten hem fiziksel açıdan:P hem de müzik, canlılık sahneye hakimiyet açısından göz ve kulak dolduruyorlar..Böyle heybetli heybetli durdular ya adamlar sanki böyle dokunulmaz erişilmez gibiydiler. İşte karizma budur zaten. Pek de bi güzel çaldılar, kudurttular. Maaşallah pek bi güzeldi..Zaten çıktılar sahneye hemen başladılar çalmaya, hoşgeldin beş gittinle işleri yok zaten adamların ama Allah razı olsun thank you izmir dedi bir iki defa:) canım benim. Zaten bitiş de o biçimdi tam açıldık gaza geldik, vokalist mikrofonu yere fırlattı ve çekti gitti..Valla 15 dk.mızı aldı konserin bittiğini idrak etmemiz. E zaten klasik başlangıç ve bitişler Marduksal yaklaşımlar değil. Hepsinden önemlisi "izmir rock festivali" organizatörlerine, zarar edeceklerini bile bile bu konserin gerçekleşmesine emek verdikleri için çok ama çok teşekkür ederiz. Helal olsun...13 Kasım Therion'da görüşmek üzere...