Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • Typhon • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609902
    Infusion kardeş haklısın...
  • Ktulu • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609903
    Gelmeyen grup kaldı mı? :D

    Bu ne abi ipini koparan geliyo :D

    Dimmu Borgir da istiyoruz =)

    Bu arada Dimmu'dan adamım Nicholas ayrılmış =( Ama sevindirici haber: Yeni albüm kayıtlarında Mayhem davulcusu çalıyor davulları :)

    Kafa koparmacayı o zaman oynayabilirsiniz işte !
  • System666 • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609904
    HOBAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • kenanxyz • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609905
    Abi Türkiye ye böyle gruplarin gelmesi demek Türkiye ni bayagi bir mesafe kat ettigi anlamina geliyor Way Bee
  • pesimist • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609906
    bu haber kolpa....
    gelmsesin allahın pis müslüman düşmanları...
    müslüman türkiye topraklarında işi yok...


    MARDUK TAN BİR SÖZ
    "Benim için Müslüman Türkleri Katlet ve Kanıyla Yıkan"...

    allah belanı evrsin marduk

    saygılarımla
    pesimist
  • pesimist • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609907
    şimdi demeyin bana beni ilgilendirmez, beni sadece müzikleri ilgilendirir...

    bunu diyen herkez boş insandır haberi olsun...
    adamın biri sana gözüne baka baka küfredecek...
    sende önünde kendinden geçercesine kafa sallicaksın...


    yazık...
    yemin ediyorum yazık...


    saygılarımla
    pesimist
  • kansorejonik • 19 Temmuz 2005 00:00 • #609908
    bu grubun türkiyeye gelmesi müthiş bi olay ben taaa mersinden kalkıp gelcem yani birde isa_bet bence sözün cok sacma adamlara takım elbise falam giydirmeyi düşünmüyon heraldeee neyse ya bütün black metal dinleyenlere güsel bi haber bu
  • cyn • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609909
    hiç kimsenin kafa ütülediği falan yok.. beğenmezsen gitmezsin yorum da yapmazsın.. anladın?
    19 Temmuz 2005 Salı | Yazan: Infusion


    ya hala boole elestiri yapiliyo mu burda?cok komik eheh suranin iyi ya da kotu yorum yapmak icin koyulmus bi fasilite oldugunu anlayamiyo insanlar.

    bakin bunu yazdigim yerin ustunde ne yaziyo: ''Haber ile ilgili yorumunuz''

    begenmeyen begenmiyorum,kafami utuluyo yazabilir.
    evet bence tam bi gurultu.bunnari dinledigim ortaokul gunlerime yazik.
  • HereticSlave • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609910
    pesimist in laflarını görmezden geliyo heralde arkadaşlar?!
  • HereticSlave • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609911
    amaan banane yaa ben müslüman mıyım sanki d:D