... bu resim siz her garaja girdiğinizde karşınıza çıkmoyorki.. üstüne tıklanmadığı zaman haberler bölümünde ilgilenenler tarafından bi köşede duruyor...
pengels
bu resim uzun bir süre garajı açtığım gibi karşıma çıkıyordu.Ve hiç hoşuma gitmiyordu garajın yayınlamış olduğu konser haberleri içerisinde yıllardır ilk kez gördüm böyle bir resmi.Mesajı bu sebeple bıraktım (bir açıklamam yapmam gerekmezdi aslında ya insanlıkla ilgili anlamayabilirsin)
Bu arada tanımadığın insanların kafalarının içi hakkında lütfen bu kadar önyargılı olma kimin ne kadar dolu olduğunu bilemezsin gördüğüm kadarıyla senin tartın bunu ölçmeye yetmiyor.Başarılar.