pessimist bak arkadaşım sonuçta adam müslüman türklere kfür etmiş ama şöyle bi durum var ben kendimi toplumdan ve müslüman olarak kabul etmediğim için sorun yok
ayrıca o kalitede müzik yapan adamlar türkyenin yarısını kılıçtan geçirse farketmez giderim abicim
ayrıcam fredrik anderson dan sonra marduk ne kadar başarılı oda tartışılır
20 Temmuz 2005 Çarşamba | Yazan: satyricon666
mesajınla ne kadar boş olduğunu gözler önüne sermişsin sen zaten...
ruhunu amaçsız bir beyin yönlendiriyor senin...
allah yardımcın olsun...
saygılarımla
pesimist