Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Marduk @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • deathtone • 20 Temmuz 2005 00:00 • #609932
    Siz birbirinizi yeseniz de yemeseniz de adamlar ortalığı dağıtacak. Manowar a da zamnında türk düşmanı derlerdi. Hatta 90 ların sonlarında insanların haybeye hapise atılmasına kadar giden özgürlük karşıtı anti-metal hareketlerini de unutmayalım. Müzik sığ kafayla yapılmaz. İsteyen türkler barbar der parçalarında isteyen bizans kahpe der. İsteyen satanist olur isteyen müslüman. Adamlar gelip burada müziklerini+ liriklerini konuşturacaklar. İnsan öldürmeyecekler. Bir şekilde fikirlerini ifade edecekler. Aranızda fikir özgürlüğünün karşıtları varsa bu da normaldir olabilir.
    Son olarak içimizden gelen bir aydının, Aziz Nesin'in,bir ifadesini hatırlatmak istiyorum. Türklerin %60 ı aptaldır demişti. ama şimdi hepimiz onu baş üstünde tutmaktayız vakıflarla yaşatmaktayız. Fikir özgürlüğü bu ülkede vardır ama nedense en geniş düşünmesi gereken rock müzik kitlesi bu şekilde davranıyor. Çok ilginçsiniz arkadaşlar. Siz birbirinizi yiyin burada ben giderim ben gitmem diye.
Bu konunun tüm mesajları