Bir sn ,ben orada Negative gibi Finlandiyalı grupları kastetmiştim.Ayrıca ıron maiden dinleyicisi olarak onlarin nerden geldigini gayet iyi biliyorum.Ve zevkler ve renkler karşılaştırılamaz neyazıkki yıllardır sahnelerde olan The Rasmus'a laf edilmesine izin vermem.Herkes kendi musigini dinlesin..Laf yok!