Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Rasmus - Hide From The Sun 'ın Diğer Şarkıları Açıklandı.

  • FranticDrummer • 1 Ağustos 2005 00:00 • #610165
    Sevigili northerngirl.İron Maiden ın finlandiyayla alakası yoktur.kişisel bilgilerini düzelt istersen.Bu arada Rasmusda varlığıyla yokluğu bir olan bi gruptur.albüm yapsalarda yapmasalarda bişe değişmez.hep aynı.boy band işte .
  • Northerngirl • 2 Ağustos 2005 00:00 • #610166
    Bir sn ,ben orada Negative gibi Finlandiyalı grupları kastetmiştim.Ayrıca ıron maiden dinleyicisi olarak onlarin nerden geldigini gayet iyi biliyorum.Ve zevkler ve renkler karşılaştırılamaz neyazıkki yıllardır sahnelerde olan The Rasmus'a laf edilmesine izin vermem.Herkes kendi musigini dinlesin..Laf yok!
  • gzmthrsms • 2 Ağustos 2005 00:00 • #610167
    1-Rasmus boyband falan değil!
    2-Rasmus albüm yapsa yapmasa çok şey deişir!!
    3-Hepsini yeni albüm çıkınca görücezz!!
  • indolent • 2 Ağustos 2005 00:00 • #610168
    zaten kendi sitelerinde yazıyodu ama boylece türkiye de duymus oldu.the rasmus u yeniden aramızda gormek guzel ayrıca FranticDrummer arkadaşım sen elmasın farkında degilsin die parlamıyor anlamına gelmez herkes kendi işine baksın...
  • sputnik_771 • 3 Ağustos 2005 00:00 • #610169
    siNir gıCık seY..
    raSmuSuMuza Laf yook....
    deLi eTme beni be....!!!!!!
    zaTen ssaRkıLarı biliYodum ama 2. singLeı bilmiYodum..
    iyi oLdu...:)
  • deathangel • 4 Ağustos 2005 00:00 • #610170
    rasmus sucks hiç sevmem him ozentisi
  • sorum_suz • 4 Ağustos 2005 00:00 • #610171
    the rasmus him özentisi falan değil ikiside çok farklılar ve süperler
    hatta onlar birbirleriyle arkadaşlar ;]
  • Northerngirl • 5 Ağustos 2005 00:00 • #610172
    kzm sen kafayi mi yedin him le therasmus cok farkli muzik stillerine sahipler onlari karsilastirmak cok aptalca'laırinin dedigi gibi....
  • Northerngirl • 5 Ağustos 2005 00:00 • #610173
    pardon LAURI!BOLE BUYUK YAZMAM LAZIMDI SEN ANCAK OLE ANLARSIN!
  • lauri_lover • 5 Ağustos 2005 00:00 • #610174
    dead letters gibi, hide from the sun ın da başarıya ulaşacağı kesin. sevmeyenler saygı duysun lütfen...