Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Rasmus - Hide From The Sun 'ın Diğer Şarkıları Açıklandı.

  • 911girl • 6 Ağustos 2005 00:00 • #610175
    ya biiter sweet o kadar güzelki laurinin rasmusnu unuttum bian şimdi aklıma geldi aaa the rasmus yaw güzel grup...
  • therasmus_ljy • 7 Ağustos 2005 00:00 • #610176
    Bence The Rasmus bu albümle "one hit wonder" saçmalığına bir son verecek.
    Ayrıca Him özentisi diyenlere cevap;
    Him love metal yapıyor.
    The Rasmus ise kendilerinin dediği gibi "melankolik rock"
    ikisi arasındaki farkı dinlediğinde anlayamıyorsan ona bişey diyemem.

    No Fear süper bir şarkı birçok kişinin ağzı açık kalacak...
  • sputnik_771 • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610177
    hehehe....
    hiç gülceğim yoktu....
    vay salak dicektim yani..
    him özentisi ha...
    hehehe
    bu simdi cıkar rasmus britney özentisi bile der be...:))
    rasmus 4ever...:)
  • deathangel • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610178
    valla canlarım benim ole bnece blu jeande demişki yok him le bizim tarzımızı cok karıstırıyorlarr ayy lauri ne zannediyor kendisini anlmaıyrum iğrençler bencee hiç ama hiç sevmiyorum
  • deathangel • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610179
    ayrca evet rasmus britney ozentiside diyorum
  • deathangel • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610180
    kızım northerngirl sn daa 13 yasındasn rasmus gibi grupları dinlemen cok dogal onun için buyuklukle karsıladım bole tepki vemeni
  • deathangel • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610181
    rasmusun kitlesie heralde 13-14 yas grubuu ayy cok sinirlendim yaa
  • therasmus_ljy • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610183
    Hahaha evet çok komiksiniz!!!

    Aramızdaki bazı arkadaşlar hala HIM ile kıyaslıyo. Olum onlar çok yakın arkadaş aralarında rekabet falan yok sana ne oluyo sazanlık yapıyosun.

    Şimdi 15 yaşındayım diye küçümsenebilirim ama çok grupve sanatçı dinledim ve bence Lauri, İskandinav ülkelerinden çıkmış en iyi söz yazarı ve besteci. Onun yazdığı şarkılardan daha iyisini dinlemedim. Siz ne isterseniz düşünün umrumda değil. The Rasmus harika bir grup. Ve biz fanları olarak hep arkalarında olacağız...

    Rasmus4ever
  • sputnik_771 • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610184
    sen git baska seeylerle uğras be...
    him him him...
    tamam..
    ama bak canımcım öyLe deme...
    onLar yakın arkadas...!!
    yani biZde fanLarı oLarak yakın oLmaLıyız.....
    öyLe değiL mi ama...??
    uzLasmacı oLamaya caLışıYorum cünkü
    biZ bu GRubLarı seven kkişiLeriz...
    simdi yakın arkadas oLan gruBun faanLarı oLarak kaVga faLan eTmeyeLim... LüTfen yaani.......!!
  • therasmus_ljy • 8 Ağustos 2005 00:00 • #610185
    Evet katılıyorum zaten benim severek dinlediğim gruplardan biri Him. Ama tabi ki herkes The Rasmus'u sevmek zorunda değil. Zaten öyle bir derdimde yok. Ama lütfen doğru düzgün eleştiri yapın yapacaksanız yok Him özentisi, yok albüm yapsa da yapmasada bişey değişmez, yok Lauri kendini ne sanıyor bunlar çocukça şeyler...