sen git baska seeylerle uğras be...
him him him...
tamam..
ama bak canımcım öyLe deme...
onLar yakın arkadas...!!
yani biZde fanLarı oLarak yakın oLmaLıyız.....
öyLe değiL mi ama...??
uzLasmacı oLamaya caLışıYorum cünkü
biZ bu GRubLarı seven kkişiLeriz...
simdi yakın arkadas oLan gruBun faanLarı oLarak kaVga faLan eTmeyeLim... LüTfen yaani.......!!