Evet katılıyorum zaten benim severek dinlediğim gruplardan biri Him. Ama tabi ki herkes The Rasmus'u sevmek zorunda değil. Zaten öyle bir derdimde yok. Ama lütfen doğru düzgün eleştiri yapın yapacaksanız yok Him özentisi, yok albüm yapsa da yapmasada bişey değişmez, yok Lauri kendini ne sanıyor bunlar çocukça şeyler...