Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

The Rasmus - Hide From The Sun 'ın Diğer Şarkıları Açıklandı.

  • cyn • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610186
    aferin ehe
  • sputnik_771 • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610188
    biz süper GrubLarın faNıYız...
    öyLe davRanaLım..:)
  • timsah28 • 14 Ağustos 2005 00:00 • #610189
    Rasmus'a laf edenler(varlığı ile yokluğu bir olan bi grup diyenler), bu kadar laf ediyorsanız daha iyi bir müziği siz yapın da görelim sizin tarzınız olmayabilir ama yine de bu onlara istediğiniz lafı söyleyebileceğiniz anlamına gelmez.(bence her beste yapana saygı duyulmalı).
  • sputnik_771 • 16 Ağustos 2005 00:00 • #610191
    SüPerSin vaLLa ama uzLasmacı yaKLasaLım biRaz?
  • STRong • 16 Ağustos 2005 00:00 • #610192
    valla varya siz hepiniz salaksınız onu diyim başta
    lan rasmus dinliosunuz şurda hepiniz neden kavga ediosunuz yemin ediyorum ben rap dinliyorum rap dinleyenler kavga etse kendi arasında aramıza almamak için elimden geleni yaparım yani
    siz ne yapıosunuz kavga ediosunuz selincim kusura bakma buna karışmam gerekti yani bu arada yaşasın rap yaşasın rasmus :D:D
  • therasmus_ljy • 20 Ağustos 2005 00:00 • #610193
    Farkındaysan Him fanlarıyla kavga ediyoruz...
    Tabi o da çok saçma yani ben Him'i de çok seviyorum ve onların fanlarıyla kavga etmek çok aptalca geliyo bana. Ama ne yapabilirim The Rasmus'a laf edilmesine dayanamıyorum....
  • _rasmus_ • 3 Eylül 2005 00:00 • #610194
    ben de HIM i cok sevıyorum ama benım ıcın the rasmus bır numara
  • santhonyss • 3 Eylül 2005 00:00 • #610195
    oof bence himle rasmus un birbiriyle alakası yok ne diyorsunuz siz yaa..
  • Northerngirl • 12 Ekim 2005 00:00 • #610197
    Ben yokken burda baya şeyler olmuş açıkçası tek kelimeyle 'takmıyorum'.Ben him i de seviyorum,fakat THERASMUS hep illk sırada olacak!ayrıca her grubun farklı tarzı vardır we lauri nin tarzına karışanlar defolsun ya!sizle ugraşmak isteyen yok bee....Ayrıca benim profilime laf edenlere bi iletide bulunmak istiyorum :::'BEN BACKSTREET BOYS DINLEMEM!!!!!
    ayrıca çok özür dilerim ya 2.single Sail Away miş yanlış bilgi almışım...Özür dilerim...
  • lintu_him • 8 Şubat 2006 00:00 • #610198
    ya ne bu böyle be rasmus sevmiyosan ne uğraşıp yazıyosun kii!!!HIM le alakaları yok zaten müziklerinin deathangel sana diyoruuuumm!!!!!rasmus'a laf yooookkkk o herzmn bi numara zaten lucifer's angel şarkısını bi dinle bakalm bi daa böyle diyebilioymusun!!!!