Ben yokken burda baya şeyler olmuş açıkçası tek kelimeyle 'takmıyorum'.Ben him i de seviyorum,fakat THERASMUS hep illk sırada olacak!ayrıca her grubun farklı tarzı vardır we lauri nin tarzına karışanlar defolsun ya!sizle ugraşmak isteyen yok bee....Ayrıca benim profilime laf edenlere bi iletide bulunmak istiyorum :::'BEN BACKSTREET BOYS DINLEMEM!!!!!
ayrıca çok özür dilerim ya 2.single Sail Away miş yanlış bilgi almışım...Özür dilerim...