Rasmus'a laf edenler(varlığı ile yokluğu bir olan bi grup diyenler), bu kadar laf ediyorsanız daha iyi bir müziği siz yapın da görelim sizin tarzınız olmayabilir ama yine de bu onlara istediğiniz lafı söyleyebileceğiniz anlamına gelmez.(bence her beste yapana saygı duyulmalı).