Aramızdaki bazı arkadaşlar hala HIM ile kıyaslıyo. Olum onlar çok yakın arkadaş aralarında rekabet falan yok sana ne oluyo sazanlık yapıyosun.
Şimdi 15 yaşındayım diye küçümsenebilirim ama çok grupve sanatçı dinledim ve bence Lauri, İskandinav ülkelerinden çıkmış en iyi söz yazarı ve besteci. Onun yazdığı şarkılardan daha iyisini dinlemedim. Siz ne isterseniz düşünün umrumda değil. The Rasmus harika bir grup. Ve biz fanları olarak hep arkalarında olacağız...