herşey iyi güzel ama 50 milyon neyin nesi anlamıyorum. adı üstünde bu gruplar amatör. tamam yarışmanın düzenlenmesi için birtakım maddi ihtiyaçlar olabilir ancak 50 milyon çok fazla bir miktar. ayrıca böyle bir organizasyonu yapanlar maddi kaynakta bulmak zorundalar diye düşünüyorum. bende kendi grubumla katılacağım. ama Türkiye`de müzikle var olmak zaten bu kadar zorken birde katılacağımız yarışmalara para vericeksek ne anlamı kaldıki?