Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • FlashRoyal • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610420
    herşey iyi güzel ama 50 milyon neyin nesi anlamıyorum. adı üstünde bu gruplar amatör. tamam yarışmanın düzenlenmesi için birtakım maddi ihtiyaçlar olabilir ancak 50 milyon çok fazla bir miktar. ayrıca böyle bir organizasyonu yapanlar maddi kaynakta bulmak zorundalar diye düşünüyorum. bende kendi grubumla katılacağım. ama Türkiye`de müzikle var olmak zaten bu kadar zorken birde katılacağımız yarışmalara para vericeksek ne anlamı kaldıki?
  • furious • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610421
    Hmm. Peki 50 milyon veren gruplar seçilemez ise para iadesi mevcut mu? Demo Kayıt hücum, kanal gibi bir özellik istiyor musunuz yoksa fark etmez mi. Juri* (*) koymuşsunuz aşağıda jüri üyelerinin adlarını görmeyi bekliyordum fakat? Kim bu jüri? Kimler var.
  • sweeper • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610422
    cok yetersiz bir kampanya yarışma acıklaması bence.Bende grubumla muğladan katılcam ve zaten oraya masraf yapıcaz birde 50 milyon fazla ya.Peki yatıcak,kalıcak yer varmı?Onuda bizmi bulucaz?
  • alp-y • 9 Ağustos 2005 00:00 • #610423
    iyide bu kadar mı yani demolar kaç sarkıdan oluşmalı bir cover bir kendi şarkımız mı nedir yani bunun açıklandığı resmi bir web sitesi yokmudur?
  • DeepPurple • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610424
    sabah kahvaltısı, akşam yemeği fiyata dahilmi:)Resmi web sitesi varmı bilmiyorum ama bogazici üni. rad. web sitesinde acıklama var ama burdaki acıklamadan fazla bişi yok demoda en az kac parca bulunması gerekiyor, bunlarla ilgili bilgiler verilmemiş.
  • dibizot • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610425
    Hem Amatör gruplar diyolar hemde para istiyolar . normal mi sizce ? ya katılamassa grup nolcak o para ? belkide cok iyi bir grup ama para yok o an kimsede ? bu parayı neden istiyolar acaba cok merak ediyorum madem böyle bi organizasyon yapılıyor paranız yoksa yapmayın! birde 7. kacıncı organizasyon diye yazılmış. böyle bi olay para mı bulamıyo ? ya yarısma mı bu ?
  • parafeen • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610426
    tamam da yaş sınırı var mı? Benim grubumun yaş ortalaması 17, bu bir yarışmaysa prosedür 18 yaş koşulunu gerektiriyor mu?ayrıca daha önce bi yerde sahne almak konser vermek bi problem yaratır mı?
    biraz daha ayrıntı veremez misiniz illa telefon edelim de bize mi girsin, zaten elli milyon az para değil...
  • seattle • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610427
    Baktılar ki ortalık amatör gruplarla dolu adamlar nasıl para kazanacklarını çaktı grup başı 50 ytl vaybe ne paralar dönüyor ortada bende bi tane yarışma yapıcam parayı cebime atıp kimseyi seçmicem puhahahaha : ))))))))))))
  • bado1907 • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610428
    Her başvurudan 50 milyon alınacaksa paranın artanıyla devletin borçlarını kapasınlar.En az 250 grup başvuracksa 250 X 50.000.000=12.500.000.000 öhh bee
  • Algnor • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610429
    abi konsere cıkmak hıc bı sekılde etkılemez..sadece album yapmamak gerekır...yas sınırı yok dıye hatırlıyorum ama kulaktan dolma olmaz...arayıp yetkılılerden ogrenmek lazım...jurı uyelerı bogazıcı radyosunun sıtesınde yazıyodu...baya bırılerı vardı....ama 50 mılyon amator bı grup ıcın cok....umarım yetkılıler bızı duyuyodur...ama eger vokal bulabılırsek etd de orada olacaktır...