Hem Amatör gruplar diyolar hemde para istiyolar . normal mi sizce ? ya katılamassa grup nolcak o para ? belkide cok iyi bir grup ama para yok o an kimsede ? bu parayı neden istiyolar acaba cok merak ediyorum madem böyle bi organizasyon yapılıyor paranız yoksa yapmayın! birde 7. kacıncı organizasyon diye yazılmış. böyle bi olay para mı bulamıyo ? ya yarısma mı bu ?