Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • dibizot • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610425
    Hem Amatör gruplar diyolar hemde para istiyolar . normal mi sizce ? ya katılamassa grup nolcak o para ? belkide cok iyi bir grup ama para yok o an kimsede ? bu parayı neden istiyolar acaba cok merak ediyorum madem böyle bi organizasyon yapılıyor paranız yoksa yapmayın! birde 7. kacıncı organizasyon diye yazılmış. böyle bi olay para mı bulamıyo ? ya yarısma mı bu ?
Bu konunun tüm mesajları