Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • Algnor • 10 Ağustos 2005 00:00 • #610429
    abi konsere cıkmak hıc bı sekılde etkılemez..sadece album yapmamak gerekır...yas sınırı yok dıye hatırlıyorum ama kulaktan dolma olmaz...arayıp yetkılılerden ogrenmek lazım...jurı uyelerı bogazıcı radyosunun sıtesınde yazıyodu...baya bırılerı vardı....ama 50 mılyon amator bı grup ıcın cok....umarım yetkılıler bızı duyuyodur...ama eger vokal bulabılırsek etd de orada olacaktır...
Bu konunun tüm mesajları