Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • Sugarboy • 28 Eylül 2005 00:00 • #610440
    Arkadaşlar ben de yarışmaya demo yollayan gruplardan bir tanesinin davulcusuyum.Ön elemeleri geçemedik.Sağlık olsun diyorum.Fakat sadece merak ettiğim şey bu ön elemelerin nasıl yapıldığı?Ön elemeleri geçen bütün gruplara başarılar.Normale grubuyla saklıkentte de yarışmıştık :) Backdoor grubuyla katılmıştık ama o benim grubum değildi.Sadece davulcuları olmadığı için bir macera yaşayım dedim:) Tekrar finale kalan bütün gruplara başarılar diliyorum.
  • dif • 28 Eylül 2005 00:00 • #610441
    eyvallah garaj..
  • candelaoral • 29 Eylül 2005 00:00 • #610442
    arkadaslar bu yarısmadan yıllardır kar edılmıyor.kasadan 2 mılyar gıbı bır para odenıcek.ayrıca bogazici unıversıtesı okulda yapılan hıc bır aktıvıteye destek olmuyor.boyle bır organızasyonun yapılması bıle cok zor bır olay.on elemede jurı uyelerının hepsı parcalarınızı dınledı ve puanlama yaptı buna gore ilk 8 fınale kaldı.
    fınale kalamayan grupların hepsı ıcın soylemıyorum ama detone vokallerle davul bır taraftan gıtar bır taraftan gıden demolar gondermısler bence demolarını tekrar dınleyıp nerelerde yanlıs yaptıklarını degerlndırsınler.bırde sonucta bu bır yarısma kazananlar oldugu gıbı kaybedenlerde olucaktır.
  • candelaoral • 29 Eylül 2005 00:00 • #610443
    bu arada fınale kalan gruplar guven erkın erkal ın maxımum rock prgramında radyo d de sanırım cumartesı gece 12 de calınacaktır
  • Noise Gate • 29 Eylül 2005 00:00 • #610444
    Noise gate'i merak edenler için www.myspace.com/noxgate
  • Noise Gate • 29 Eylül 2005 00:00 • #610445
  • setonjon • 4 Ekim 2005 00:00 • #610446
    www.ruhungemisi.com

    Ruhun Gemisi olarak yarışacak tüm gruplara başarılar diliyoruz.
  • cold_play • 4 Ekim 2005 00:00 • #610447
    Merhabalar Denizliden Gri Nokta grubu tüm gruplara başarılar diliyorve müzik dolu bir gün temenni ediyor. Görüşmek üzere...!

    www.purevolume.com/grinokta
    shakesbeer.garaj.org
  • Nem • 8 Ekim 2005 00:00 • #610448
    Yarışma iyiydi hoştu ama ses sistemiyle ilgili ciddi problemler vardı. Yeterli soundcheck, uzman tonmaister ve kaliteli ekipmanın önemini bir kere daha anladık bugün.

    Ayrıca Boğaziçi kedi cenneti olmuş..
  • DeepPurple • 10 Ekim 2005 00:00 • #610449
    7. Battle Of The Bands Sonuçları;
    1 - Kaygan Zemin (İzmir)
    2 - Yeni Harman (Eskişehir)
    3 - Noise Gate (İstanbul)
    Juri Özel Ödülü - Gri Nokta (Denizli)