Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • Sugarboy • 28 Eylül 2005 00:00 • #610440
    Arkadaşlar ben de yarışmaya demo yollayan gruplardan bir tanesinin davulcusuyum.Ön elemeleri geçemedik.Sağlık olsun diyorum.Fakat sadece merak ettiğim şey bu ön elemelerin nasıl yapıldığı?Ön elemeleri geçen bütün gruplara başarılar.Normale grubuyla saklıkentte de yarışmıştık :) Backdoor grubuyla katılmıştık ama o benim grubum değildi.Sadece davulcuları olmadığı için bir macera yaşayım dedim:) Tekrar finale kalan bütün gruplara başarılar diliyorum.
Bu konunun tüm mesajları