Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Battle Of The Bands 2005 - Radyo Boğaziçi - İstanbul

  • candelaoral • 29 Eylül 2005 00:00 • #610442
    arkadaslar bu yarısmadan yıllardır kar edılmıyor.kasadan 2 mılyar gıbı bır para odenıcek.ayrıca bogazici unıversıtesı okulda yapılan hıc bır aktıvıteye destek olmuyor.boyle bır organızasyonun yapılması bıle cok zor bır olay.on elemede jurı uyelerının hepsı parcalarınızı dınledı ve puanlama yaptı buna gore ilk 8 fınale kaldı.
    fınale kalamayan grupların hepsı ıcın soylemıyorum ama detone vokallerle davul bır taraftan gıtar bır taraftan gıden demolar gondermısler bence demolarını tekrar dınleyıp nerelerde yanlıs yaptıklarını degerlndırsınler.bırde sonucta bu bır yarısma kazananlar oldugu gıbı kaybedenlerde olucaktır.
Bu konunun tüm mesajları