Senin için ve Düşerim adlı besteleri dinledim. Üçüncüsünü dinleyemedim. Nedeni de sıkılmış olmam.
Söyleyeceklerim de kısa ve bununla alakadar zaten. İcraydı, kayıttı yorum yapmıycam. Besteler sıkıcı kanımca. Üzgünüm sert bir yorumsa bu; ama eminim daha iyisini yapabilirsin.
Diğer bestelerini de zamanı gelince dinlemek dileğiyle.