Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

  • sdqantaris • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611013
    Senin için ve Düşerim adlı besteleri dinledim. Üçüncüsünü dinleyemedim. Nedeni de sıkılmış olmam.

    Söyleyeceklerim de kısa ve bununla alakadar zaten. İcraydı, kayıttı yorum yapmıycam. Besteler sıkıcı kanımca. Üzgünüm sert bir yorumsa bu; ama eminim daha iyisini yapabilirsin.

    Diğer bestelerini de zamanı gelince dinlemek dileğiyle.

    İyi çalışmalar. Başarılar.

    Onur
Bu konunun tüm mesajları