Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Demo :: Deneme / Yanılma - Şahin Yalabık
  • wogon • 17 Ağustos 2005 00:00 • #611001
    Canlı davulla ritm section'a biraz daha dinamik katıldığında şu an olduğundan bile iyi olabilir... Ben çok beğendim eline sağlık...
  • Muaddib • 17 Ağustos 2005 00:00 • #611002
    Besteci notu: Şarkılardaki tüm enstruman ve sesler Şahin Yalabık'a aittir, yalnızca yazılmış gitarlar Amaç Güvendik tarafından çalınmıştır.
    Bas ve davul pilot olup üzerinde pek durulmamıştır, grupça üzerine gidilerek yakın zamanda nihai haline getirilecektir.
    Şu anki halleriyle şarkılar ancak fikir vermeleri açısından faydalı olabilir.. Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler..
  • ROE • 17 Ağustos 2005 00:00 • #611006
    genel olarak güzel müzikal olarak beğendim.bazı yerlerde vokalin ne dediği anlaşılmıyo ve sözler pek sarmıyo...yinede güzel olmuş başarılarınızın devamı dileğiyle...kolay gelsin...
  • ntrverted • 17 Ağustos 2005 00:00 • #611007
    senin için, isimli parcanizi indirdim sarkida ruh yok abi... oda neden su son zamanlarin modasi olan aklinca iyi oldugunu mudur nedir düsünülerek yapilan midi kayit olaylari elektronik müzik desem abartmicagim nerdeyse bi düz gidislik söz konusu bas gitari ve bateriyide keske canli calip kaydetseydiniz midi ekleyip kayit yapmayi pek bi mesakat olarak görmüyorum hatta öyle bi dönemdeyiz ki hucum kayitlar bile artik bayagi bayagi kaliteli copy paste olayiyla riff eklemelere karsiyim keske canli calsaydiniz
    basarilar gene arkadaslar ama midisizlerinden duymak isterdim canlilik alamadim sarkidan
  • dowjones05 • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611008
    şarkıların hepsini dinledim ve cidden beğendim zaten Amaç Güvendik gibi büyük bir gitaristin çaldığı herşey gibi bu şarkılarında soundu çok kaliteli olmuş...benim kadar iyi olmasada başarılarının devamını diliyorum 2 müzisyen arkadaşada :P
  • 666 • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611009
    düşerim:sözler güzel olmuş
  • baterist__ • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611010
    helal olsun... bravo...
  • TheDisconnect • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611011
    TEK KELİME İLE HARİKASINIZ. AMA birazda sertlik olabilir. kendi görüşüm. BAŞARILAR ARKADAŞLAR. www.radyasyon.garaj.org
  • güüülll • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611012
    deneme bir...iki...bir...iki...
    se...se...
    aaa:O
    pardon ya denedim yanıldım... :(((
  • sdqantaris • 18 Ağustos 2005 00:00 • #611013
    Senin için ve Düşerim adlı besteleri dinledim. Üçüncüsünü dinleyemedim. Nedeni de sıkılmış olmam.

    Söyleyeceklerim de kısa ve bununla alakadar zaten. İcraydı, kayıttı yorum yapmıycam. Besteler sıkıcı kanımca. Üzgünüm sert bir yorumsa bu; ama eminim daha iyisini yapabilirsin.

    Diğer bestelerini de zamanı gelince dinlemek dileğiyle.

    İyi çalışmalar. Başarılar.

    Onur