-
Canlı davulla ritm section'a biraz daha dinamik katıldığında şu an olduğundan bile iyi olabilir... Ben çok beğendim eline sağlık...
-
Besteci notu: Şarkılardaki tüm enstruman ve sesler Şahin Yalabık'a aittir, yalnızca yazılmış gitarlar Amaç Güvendik tarafından çalınmıştır.
Bas ve davul pilot olup üzerinde pek durulmamıştır, grupça üzerine gidilerek yakın zamanda nihai haline getirilecektir.
Şu anki halleriyle şarkılar ancak fikir vermeleri açısından faydalı olabilir.. Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler..
-
genel olarak güzel müzikal olarak beğendim.bazı yerlerde vokalin ne dediği anlaşılmıyo ve sözler pek sarmıyo...yinede güzel olmuş başarılarınızın devamı dileğiyle...kolay gelsin...
-
senin için, isimli parcanizi indirdim sarkida ruh yok abi... oda neden su son zamanlarin modasi olan aklinca iyi oldugunu mudur nedir düsünülerek yapilan midi kayit olaylari elektronik müzik desem abartmicagim nerdeyse bi düz gidislik söz konusu bas gitari ve bateriyide keske canli calip kaydetseydiniz midi ekleyip kayit yapmayi pek bi mesakat olarak görmüyorum hatta öyle bi dönemdeyiz ki hucum kayitlar bile artik bayagi bayagi kaliteli copy paste olayiyla riff eklemelere karsiyim keske canli calsaydiniz
basarilar gene arkadaslar ama midisizlerinden duymak isterdim canlilik alamadim sarkidan
-
şarkıların hepsini dinledim ve cidden beğendim zaten Amaç Güvendik gibi büyük bir gitaristin çaldığı herşey gibi bu şarkılarında soundu çok kaliteli olmuş...benim kadar iyi olmasada başarılarının devamını diliyorum 2 müzisyen arkadaşada :P
-
düşerim:sözler güzel olmuş
-
helal olsun... bravo...
-
TEK KELİME İLE HARİKASINIZ. AMA birazda sertlik olabilir. kendi görüşüm. BAŞARILAR ARKADAŞLAR.
www.radyasyon.garaj.org
-
deneme bir...iki...bir...iki...
se...se...
aaa:O
pardon ya denedim yanıldım... :(((
-
Senin için ve Düşerim adlı besteleri dinledim. Üçüncüsünü dinleyemedim. Nedeni de sıkılmış olmam.
Söyleyeceklerim de kısa ve bununla alakadar zaten. İcraydı, kayıttı yorum yapmıycam. Besteler sıkıcı kanımca. Üzgünüm sert bir yorumsa bu; ama eminim daha iyisini yapabilirsin.
Diğer bestelerini de zamanı gelince dinlemek dileğiyle.
İyi çalışmalar. Başarılar.
Onur